Translate

Τρίτη, 21 Μαΐου 2013

...............όμορφα πόδια





Τώρα που ανοίγει ο καιρός κάνουν την εμφάνιση τους και τα ανοιχτά παπούτσια, οι σαγιονάρες και τα σανδάλια ( http://hksanthialeei.blogspot.gr/2013/05/blog-post_21.html ). Για να φορεθούν όμως και να είναι το αποτέλεσμα ωραίο, πρέπει να έχετε περιποιημένα πόδια και φτέρνες. 

Οσμές
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες είναι οι άσχημες μυρωδιές των ποδιών. Κύρια αιτία αυτού του προβλήματος είναι ο ιδρώτας, που δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για την ανάπτυξη βακτηρίων.
 Αν η κατάσταση είναι πιο σοβαρή τότε μπορούμε να ακολουθήσουμε διάφορες συμβουλές. Οι σημαντικότερες είναι να μένουν τα πόδια στεγνά, να αερίζονται, ενώ το πλύσιμο, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα με αντιβακτηριδιακό σαπούνι, είναι απαραίτητο. Επίσης μπορούμε να δοκιμάσουμε να πλένουμε τα πόδια μας με αλάτι, ξύδι, πράσινο ή μαύρο τσάι. Μετά το πλύσιμο ψεκάζουμε τα πόδια με αποσμητικό. Καλό είναι να χρησιμοποιούμε παπούτσια που «αναπνέουν» σωστά και να αλλάζουμε κάλτσες τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.

Τραχιές και σκασμένες πατούσες
Σε αυτή την περίπτωση είναι απαραίτητη η απομάκρυνση του σκασμένου δέρματος με ξυραφάκι ποδιών. Στη συνέχεια θα πρέπει να αλείψουμε τα πόδια με ενυδατική κρέμα και να φορέσουμε ένα ζευγάρι μάλλινες κάλτσες. Τα πόδια μας θα ζεσταθούν και θα απορροφήσουν τη κρέμα καλύτερα. Για να μην αντιμετωπίζουμε συχνά αυτό το πρόβλημα, η κρέμα θα πρέπει να γίνει συνήθεια κάθε βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο.

 Κάλοι
Εάν τα παπούτσια μας είναι πολύ σφιχτά ή δεν έχουν καλή εφαρμογή τότε εμφανίζονται κάλοι λόγω της πίεσης που ασκείται. Η πιο γρήγορη θεραπεία για αυτό είναι να μαλακώσουμε το δέρμα με ένα ζεστό, καταπραϋντικό ποδόλουτρο και να ενυδατώνουμε τα πόδια σε τακτική βάση. Χρησιμοποιούμε ελαφρόπετρα  για να αφαιρέσουμε τις σκληρύνσεις. Στη συνέχεια εφαρμόζουμε ειδικά προστατευτικά προϊόντα που μειώνουν την ασκούμενη πίεση. Αν το πρόβλημα δεν υποχωρεί τότε θα πρέπει να επισκεφτούμε το δερματολόγο μας.


Πρήξιμο ποδιών
Τα πόδια τείνουν να πρήζονται λόγω της κατακράτησης υγρών, στο τέλος μιας κουραστικής μέρας. Μπορεί να συνδέεται με την κακή κυκλοφορία του αίματος και να επιδεινώνονται από την ορθοστασία, την καθιστική εργασία, τα ψηλά τακούνια, τα περιττά κιλά, τη ζέστη, την εγκυμοσύνη και την έλλειψη άσκησης. Μπορούμε να απαλύνουμε τον πόνο κάνοντας μασάζ ή ένα ποδόλουτρο. Ξεκουράζουμε τα πόδια μας για 10’ μέσα σε μια λεκάνη με χλιαρό νερό στο οποίο θα έχουμε διαλύσει προηγουμένως ένα προϊόν καθαρισμού, ειδικά άλατα ή χοντρό μαγειρικό αλάτι (μια χούφτα) και 3 – 4 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας. Επιπλέον μπορούμε να εντάξουμε περισσότερη άσκηση στη ζωή μας, κάνοντας γρήγορο βάδην (αρκούν 3 φορές την εβδομάδα, 15’ – 20’ ) και να ξεκουράζουμε τα πόδια όταν ξαπλώνουμε στο κρεβάτι, ακουμπώντας τα κάπου ψηλά (π.χ. σε δύο μαξιλάρια) για 10’.



Τα σωστά παπούτσια
Η αγορά παπουτσιών που δεν εφαρμόζουν σωστά στα πόδια ή είναι πολύ σφιχτά μπορούν να δημιουργήσουν πολλά προβλήματα, από κάλους μέχρι εμπόδιση της κυκλοφορίας του αίματος. Ας φροντίζουμε να αγοράζουμε παπούτσια προς το τέλος της μέρας γιατί τότε τα πόδια μας είναι μεγαλύτερα. Δεν αγοράζουμε παπούτσια που τα αισθανόμαστε σφιχτά με την ελπίδα ότι θα «ανοίξουν». Τα δερμάτινα παπούτσια μπορούν να μειώσουν την πιθανότητα δερματικών ερεθισμών.








      
 Πολλά φιλιά 
  η ξανθιά...
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...